SUCHY LAS

1. SEXY DANCE – Główny nacisk kładziony jest na seksowne ruchy bioder, klatki piersiowej, pracy rąk w tańcu, odpowiedniego stawiania  kroków.  Sexy Dance to uwodzicielski taniec, który poprawi kondycję i humor każdej kobiecie. Pod okiem instruktorki każda Pani może poczuć się zmysłowo i poznać lepiej możliwości swojego ciała.Zajęcia mają na celu sprawienie, że na każdej imprezie będziesz  błyszczała i zwracała na siebie uwagę.  (Zajęcia mogą być prowadzone na wysokich obcasach połączone ze stylem high heels).

2. DANCEHALL – to styl tańca, który pochodzi z karaibskiej wyspy – Jamajki. Powstał w gettach Kingston i początkowo tańczyli go głównie mężczyźni. Obecnie na Jamajce dancehall tańczą wszyscy – mężczyźni, kobiety, a nawet dzieci. Jest wyrazem emocji, ekspresji, oderwaniem się od codzienności, a nawet duchowym oczyszczeniem dla mieszkańców Jamajki.Taniec taki jak dancehall to świetny sposób na smukłą sylwetkę i wysportowane ciało. 

3. SEXY PUPA + BRZUCH – trening  wzmacniający  i  ujędrniający  ciało,  skoncentrowany   na   modelowaniu  brzucha, pośladków,  ud  oraz zredukowanie  tkanki   tłuszczowej  zalegającej  właśnie   w  tych  miejscach.  Wszystkie  ćwiczenia  wykonywane    w pozycjach stojących lub leżących z wykorzystaniem  mat  oraz  wielu  dodatkowych  akcesoriów,  które  wzbogacają  zajęcia  i  pozwalają  zaangażować  dodatkowe  partie mięśni.

4. CELLUBEY  to zajęcia wzmacniające tylko z obciążeniem własnego ciała, skierowane  na  redukcję  tkanki tłuszczowej  i  cellulitu  w  miejscach  szczególnie  narażonych  czyli:  biodrach,  udach,  pośladkach,  łydkach,  brzuchu   i  ramionach.  Wykonywane w różnym   tempie i różnych pozycjach sprzyjają walce z cellulitem.  W  Cellustop ćwiczenia mają  charakter drążący  i naprzemienny,  co  pobudza  bieg limfy i usuwanie toksyn z przestrzeni międzykomórkowych. Trening dla wszystkich, bez względu  na wiek i stopień zawansowania.

5. SUPERHIIT  czyli  trening  o  wysokiej   intensywności   przeznaczony  dla osób  chcących  szybko  spalić   tkankę  tłuszczową   oraz   znacząco   poprawić   swoją   kondycję. Daje  3   razy   lepsze   efekty  niż   ćwiczenia  kardio.  Polega   na   przeplataniu   krótkich  okresów   intensywnych  ćwiczeń  anaerobowych  (wykonywanych   na  maksymalnym  poziomie  intensywności)  z  przerwami  na  bardziej   umiarkowane   ćwiczenia  kardio. Dzięki  temu  nasz  metabolizm  jest  podkręcony  na  tyle mocno,  że nawet  w  okresie  po treningu w organizmie  nadal  zachodzi  proces  spalania  tkanki   tłuszczowej.  Regularne  wykonywanie  interwałów  wzmacnia  serce  i  prowadzi  do obniżenia  tętna  spoczynkowego,  co  pozytywnie   wpływa  na  kondycję  oraz  zmniejsza  ryzyko  chorób  układu krążenia.

6. ZUMBA – jest rodzajem dynamicznego tańca, który skutecznie spala kalorie. Taniec zumby pozytywnie wpływa na umysł i ciało. Na zajęciach zumby można zapomnieć o codziennej rutynie, a wyzwolić z siebie skrywane pokłady energii. Zumba to aktywność dla każdego, warto z niej skorzystać.Taniec zumba spala naprawdę dużo kalorii z tego względu, że oprócz zwykłych ćwiczeń aerobowych, dodawane są elementy dynamicznych tańców (samba, salsa czy mambo). Podczas treningu wykorzystywana jest bardzo dynamiczna muzyka do zumby, do której wykonywane są konkretne układy taneczne.

7. SZTANGI – Body pump i magic bar to zajęcia fitness z wykorzystaniem sztang prowadzone do rytmicznej muzyki. Trening polega na wykonywaniu popularnych ćwiczeń z obciążeniem (przysiadów ze sztangą, wyciskania sztangi w staniu, w leżeniu itd.) według pokazywanej przez instruktora choreografii. Sekwencje ruchów są układane tak, aby po kolei wzmacniać wszystkie partie ciała. Szczególny nacisk kładziony jest na uda, pośladki, ramiona i barki.

8. YOGA– pełen balans i wzmocnienie. Praktyka zajęć obejmuje szerokopojęty zakres jogi z wykorzystaniem balansu, przy jednoczesnym wzmocnieniu całej sylwetki i przygotowaniu do właściwego wykonywania pozycji odwróconych. Celem lekcji prowadzonych przeze mnie jest całkowite wzmocnienie mięśni głębokich brzucha, zwiększenie siły ramion i nadgarstków przy użyciu obciążenia własnego ciała. Rezultatem zajęć jest nie tylko relaks i odprężenie, ale również poprawienie rzeźby sylwetki.

9. ABS – w internecie odnaleźć można szereg figur, angażujących do pracy mięśnie ABS.
Trenujesz go w domu i zamiast wyrzeźbionego brzucha dostajesz ból w odcinku lędźwiowym oraz szyi?
Ten problem dotyczy niestety co drugą osobę ćwiczącą brzuch w domu. Pod moją opieką nie tylko nauczysz się prawidłowej techniki, jak również wzmocnisz oraz wyrzeźbisz brzuch.

10. JĘDRNE POŚLADKI – trening nastawiony szczególnie na pracę mięśni pośladków  oraz redukujący cellulit. Ćwiczenia wzmacniające, dzięki którym pośladki staną się jędrne i lekko się uniosą. Trening przeznaczony dla każdego. Przygotuj swoje ciało do bikini już dziś!

11. STEP DANCE  – zajęcia gdzie uczymy się układu na stepie w rytm energetycznej muzyki

12. FIT BALL – zajęcia z dużymi piłkami, wzmacniają mięśnie głębokie, odciążają stawy, wyrównują napięcie mięśniowe

13. BASIC step – podstawowe kroki na stepie plus ćwiczenia wzmacniające

14. AEROBIC – ćwiczenia aerobowe poprawiające kondycję i Twoje samopoczucie

15. HIIT – tabata, zajęcia o dużej intensywności, poprawiają wydolność i wzmacniają całe ciało, podkręcają spalanie tłuszczu…

16. OBWODOWE/ FULL BODY WORKOUT –  stacje na których ćwiczysz poszczególne partie ciała, z wykorzystaniem różnych sprzętów (sztangi, kettlebell, bosu, hantle itp)

17. ZDROWY KRĘGOSŁUP – zajęcia przy spokojnej muzyce z wykorzystaniem piłek

18. BRAZYLIJSKIE POŚLADKI – zajęcia z gumami i sztangami nastawione na wzmacnianie nóg i pośladków.

19. SHAPE – ćwiczenia na poszczególne partie ciała poprzedzone tabatą na rozgrzewkę, wykorzystujemy ciężarki

Zajęcia dla osób początkujących, średnio-zaawansowanych i zaawansowanych. Polegają na jeździe ze stałym tętnem. Ich głównym założeniem jest budowanie wytrzymałości, praca nad tempem pedałowania oraz budowanie bazy tlenowej. 

Efekty:

  • poprawa kondycji i wydolności,
  • redukcja tkanki tłuszczowej,
  • wyrzeźbienie mięśni łydek, ud i pośladków. 

21. MIXED INTERVAL 

Zajęcia dla osób średnio-zaawansowanych i zaawansowanych. Polegają na naprzemiennej jeździe o wysokiej i niskiej intensywności. Ich głównym założeniem jest zwiększenie wydolności organizmu oraz zapasu glikogenu w mięśniach, a także podniesienie progu przemian beztlenowych. 

Efekty: 

  • poprawa kondycji i wytrzymałości,
  • zwiększenie wydolności układu oddechowego i krążeniowego,
  • redukcja poziomu tkanki tłuszczowej,
  • wyrzeźbienie mięśni łydek, ud oraz pośladków,
  • utrata zbędnych kilogramów.

22. MIXED HILL

Zajęcia dla osób średnio-zaawansowanych i zaawansowanych. Polegają na jeździe ze średnim, dużym i bardzo dużym obciążeniem. Ich głównym założeniem jest zwiększenie wydolności organizmu oraz poprawa siły i wytrzymałości siłowej.

Efekty:

  • poprawa kondycji i wytrzymałości,
  • zwiększenie wydolności układu oddechowego i krążeniowego,
  • redukcja poziomu tkanki tłuszczowej,
  • wyrzeźbienie mięśni łydek, ud oraz pośladków.
eXpanseo.pl